joi, 27 februarie 2014

Legea antilegionară: prostia şi fudulia la pseudolegionari.

Despre proştii fuduli sau "pseudo-legionarii de manea"
Privitor la victoria împotriva legii antilegionare

Precizări

REPET: ACTUALA OUG 31/2002 este CADUCĂ, multe din articolele ei nevând actualmente nici o valoare juridică-legală, şi acest lucru am prezentat Comisiei Juridice cât şi celei de Apărare din senat. Şi numai asta a contat în respingerea legii antilegionare. 
  • Aşa cum am arătat în postări anterioare, legea antilegionară trebuia să primească avizul consultativ de la 3 Comisii din senat: Drepturile Omului, Cultură, Apărare. Avizele au caracter doar orientativ şi nu pot impune nici o obligativitate Comisiei Juridice din Senat, cea care face RAPORTUL de aprobare sau de respingere a legii. Dacă raportul este pozitiv, atunci el reprezintă o formă finală a legii care, în general, conţine tot felul de amendamente şi adăugiri la propunerea iniţială de lege. Această formă finală este apoi supusă la vot în plenul Senatului. Fiecare comisie din Senat are în general 11 membrii care reprezintă proporţional aproape toate partidele parlamentare. Comisia are un preşedinte, ales la fiecare început de sesiune parlamentară, deci practic ales pentru 4-5 luni. Preşedintele comisiei este factorul hotărâtor în adoptarea sau respingerea unei legi. În cazul nostru, Preşedintele actual al Comisiei Juridice este dl. senator Cătălin Boboc, membru PNL, da, PNL. Tot membru PNL este şi preşedintele Comisiei de Apărare. Cu dl. Cătălin Boboc am purtat discuţia prin care, dincolo de actele ce i le-am dat, i-am arătat manevrele parşive ale Institutului Elie Wiesel, modul cum a încercat institutul să profite de buna credinţă a liberalilor şi faptul că propunerea legislativă antilegionară a Institutului (căci în realitate institutul a conceput proiectul de lege) este nelegală şi că Institutul va fi tras la răspundere pentru asta. Iar domnul senator Cătălin Boboc a înţeles pertinenţa argumentelor noastre. Fără să mai intru în alte amănunte, sunt unii "pseudolegionari de manea" care se laudă pe internet că datorită lor legea a fost respinsă şi că numai în urma avizului negativ al Comisiei de apărare din Senat şi a punctului de vedere al Guvernului s-a ajuns la emitere unui raport negativ din partea Comisiei Juridice. Ce legendă, ce poveste de manea! Pentru neştiutori: Institutul Elie Wiesel este în subordinea directă a Guvernului. Iar la şedinţa finală de la Comisia Juridică au participat 2 reprezentanţi ai guvernului, două doamne, una de la MAI şi alta de la Ministerul Culturii, mai precis Subsecretar de Stat la Cultură, IRINA CAJAL, fata fostului preşedinte al Federaţiei Comunităţii Evreieşti din România, Nicolae CAJAL. Oare îşi poate închipui cineva, aşa cum vor să dea de înţeles unii pe internet, că Irina Cajal, reprezentată de vază a comunităţii evreieşti din România a susţinut din partea guvernului PSD un punct de vedere PROLEGIONAR? Prost să fi, noroc că eşti şi fudul!
  • Trebuie să fi în politică un novice ca să crezi că împotriva unei legi antilegionare, argumentele istorice, de genul "ba ML nu a fost aşa ci aşa" au succes. 
  • Argumentele noastre au fost luate în considerare şi numai ele, fiind cât se poate de pragmatice, ancorate în realitatea zilei, astfel încât chiar şi cu prezenţa doamnei evreice Irina Cajal la dezbaterile Comisiei Juridice, ele, argumentele noastre, au avut întâietate.
  • REPET: ACTUALA OUG 31/2002 este CADUCĂ, multe din articolele ei nevând actualmente nici o valoare juridică-legală şi acest lucru am prezentat Comisiei Juridice cât şi celei de Apărare din senat. Şi doar asta a contat în respingerea legii antilegionare. 
  • Din motive care ţin de viitoare acţiuni, încă nu am făcut publice argumentele noastre. Dar la începutul săptămânii următoare, le vom prezenta.
         TLC!