joi, 5 iunie 2014

Despre istorii, merite şi moşteniri false...


Şeful Mişcării Legionare, Şerban Suru:
      Sunt ceva personaje de la Partidul "Totul Pentru Ţară" care încercă să inducă în eroare publicul cu istorii false despre evoluţia partidului respectiv cât şi a Mişcării Legionare, încercând pe această cale a falsului şi dezinformării să-şi adauge "merite" şi "moşteniri" pe care nu le au. Le atrag încă o dată atenţia că am fost implicat adânc în formarea partidului respectiv şi că l-am repus pe roate de 2 ori până acum. Deţin documente originale ale partidului, documente remise mie de către liderii iniţiali ai partidului şi nu "urmaşilor". Din motive care nu îşi au rostul să le arăt acum, nu le-am făcut niciodată publice aşa cum nu am făcut public nici cele ce cunosc ca participant direct la înfiinţarea şi reînfiinţarea partidului. Dar, pentru a dovedi totuşi cele afirmate, am postat această scrisoare a Comandantului Legionar Nistor Chioreanu, primul preşedinte al partidului respectiv, către adjunctul său, Comandantul Virgil Mateiaş. Atrag atenţia "liderilor" actuali de la TPŢ să se potolească în a mai inventa istorii şi moşteniri inexistente pe linia Mişcării Legionare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu